INDEKLIMA på ARBEJDET

undgå træthed, hovedpine og sygedage

INDEKLIMA på ARBEJDET 2017-05-15T00:44:46+00:00

INDEKLIMA VIRKSOMHED/ERHVERV

 

Effektiviteten falder med 20-30%, når vi opholder os i usundt indeklima. Og 30-40% af alle danskere er genetisk disponerede for allergi. Automatisk regulering af temperaturen sikrer også, at medarbejderne trives og undgår træthed, hovedpine og sygedage. I personaleområdet, hvor medarbejderne gør sig klar til arbejdsdagen, spiser frokost, og hyggesnakker skal indeklimaet være sundt og sikre trivsel.

 

Arbejdstilsynet anbefaler mekanisk ventilation på kontoret. I kontorlandskaber bliver der genereret varme fra eksempelvis computere og andet it-udstyr. Det resulterer ofte i et dårligt og usundt indeklima, der giver sygedage for dine medarbejdere. Alt for ofte åbner vi først vinduet, når varmen bliver for meget, men der har varmen og CO2-udslippet fra de mange medarbejdere allerede bidraget til træthed og koncentrationsproblemer.

Aircondition, genvindingsanlæg, ventilationsanlæg og facadeafskærmning er bare nogle af de løsninger, som kan rette op på et dårligt indeklima.

Tung og varm luft i mødelokalet giver hovedpine og gør os utilpasse. Med aircondition eller komfortkøling i mødelokalet bliver temperaturen perfekt tilpasset dig og dine kunders behov. Og nye klimaanlæg er lydsvage og meget effektive

 

  • Øget velvære

  • Bedre sundhed

  • Mere energi

KONTAKT OS HVIS DU VIL VIDE MERE

KLIK HER